სასწავლო თემის ავტორი
|
|||||
სახელი და გვარი
|
ვიოლა კაციტაძე; ხათუნა
ხუციშვილი
|
||||
რაიონი
|
ქვემო ქართლი
|
||||
სკოლა
|
სსიპ #18 საჯარო სკოლა
|
||||
ქალაქი
|
რუსთავი
|
||||
თემის მონახაზი
|
|||||
თემის დასახელება
|
|||||
,,დარობს რა-მდიდარი“
|
|||||
თემის შინაარსი
|
|||||
ჯგუფებად დაყოფილი მოსწავლეები
გაეცნობიან ქართული ხუროთმოძღვრების ძეგლებს, პლაკატებად წარმოადგენენ ძეგლის ისტორიას
და აღწერილობას, შექმნიან ვიდეო მასალას, მოიძიებენ მხატვრულ ან ისტორიულ ნაწარმოებს
ძეგლთან დაკავშირებით და მოახდენენ ნამუშევართა პრეზენტაციას
|
|||||
საგანი
|
|||||
ჩვენი საქართველო(ისტორია), ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები, ქართული
ლიტერატურა
|
|||||
დონე/კლასი
|
|||||
მეექვსე კლასი
|
|||||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
|||||
2 თვე
|
|||||
თემის მონახაზი
|
|||||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
|||||
საზ.მეც V-VI.20-21 მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
განიხილავს
კულტურის სხვადასხვა კომპონენტს და
აკავშირებს მათ ერთმანეთთან
საზ. მეც. V-VI.2. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის
სხვადასხვა საშუალებები (სლაიდ-შოუ, პლაკატი)
ის
ტექნ. VI.3. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სახის
ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის
პროცესში.
·
ინფორმაციის
და ციფრული მასალის ძიებისას ეფექტიანად იყენებს გავრცელებული საძიებო
სისტემების შესაძლებლობებს: ფლობს საძიებო სისტემის მაღალი დონის
შესაძლებლობებს.
·
ნამუშევარს წარმოადგენს PowerPoint-პროგრამაში და ახდენს მის პრეზენტაციას.
|
|||||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
|||||
მოსწავლეები გაეცნობიან
ეროვნული კულტურის ძეგლებს
მოიძიებენ და გადაამუშავებენ
ინფორმაციას, შექმნიან ახალ რესურსს
განუვითარდებათ ტექნოლოგიური
და პრეზენტაციის უნარები
|
|||||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
|||||
ზოგადი კითხვა
|
ვიცნობთ ქართული კულტურის ძეგლებს?
|
||||
თემატური კითხვები
|
რა არის კულტურა? რა კავშირია რელიგიასა და კულტურას შორის?
ქართული ხუროთმოძღვრების რომელ ძეგლებს იცნობთ?
რომელი ტაძრის მშენებლობის ისტორიას იცნობთ?
რომელი ტაძრის ნახვა/ ისტორიის გაცნობა/გსურთ?
|
||||
შინაარსობრივი კითხვები
|
რატომ შემოინახა ძველი ქრისტიანული ნაგებობები?
|
||||
შეფასების გეგმა
|
|||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
|||||
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
|
მოსწავლეები მუშაობენ
პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
|
პროექტზე მუშაობის დასრულების
შემდეგ
|
|||
შემაჯამებელი სამუშაო
საქართველოს X-XIII
საუკუნეების ისტორიის ძირითადი მოვლენების ცოდნის
განსაზღვრისათვის
|
მოსწავლის ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევების განსაზღვრისათვის დამოუკიდებელი
დავალებების მიცემა
შევიმუშავებთ შეფასების
რუბრიკას
|
მოსწავლეებს უნაწილდებათ
დამოუკიდებელი მუშაობისათვის დავალებები. შემდეგ ჯგუფში ხდება მათი წარდგენა -ვახალისებთ
თანამშრომლობას.
|
საჭიროების მიხედვით ვატარებთ
კონსულტაციებს, ვაწყობთ მინი- პრეზენტაციებს, ვაძლევთ უკუკავშირს და ვუწევთ მონიტორინგს
პროგრესს საბოლოო მიზნისაკენ
|
მოსწავლეები ახდენენ შესრულებული
სამუშაოს პრეზენტაციას, წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით ხდება
მათი შეფასება
|
მოსწავლეები აფასებენ
ერთმანეთს ჯგუფში შესრულებული სამუშაოს მიხედვით, მასწავლებლები ვაძლევთ განმავითარებელ შეფასებას უნარ- ჩვევების შემდგომი დახვეწისათვის
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
|||||
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
|||||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტ კავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
|
|||
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
|||||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტ ძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
|||
ბეჭდვითი მასალები
|
სახელმძღვანელოები ,,ჩვენი საქართველო“ V-VI კლ. ქართველი პოეტების ლექსთა კრებულები
, ქართული ხუროთმოძღვრება, სასწავლო გზამკვლევები; სახელმძღვანელო „ინფორმაციული
და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები“.
|
||||
ინვენტარი/მასალები
|
პლაკატები, ფლეშ-ბარათი, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
||||
ინტერნეტ რესურსები
|
ბრაუზერები, ვებ-მისამართები
(URLS), რომლებიც ხელს უწყობს თემის მიზნების
მიღწევას.
|
||||
სხვა რესურსები
|
პედაგოგები, მოსწავლეები
სხვა ჯგუფებიდან, მშობლები.
|
||||
სასწავლო პროექტის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий